tisdag 1 september 2009

känn ingen sorg för mig.

Önskar att jag vore mer motiverad i skolan, men vem gör inte det? Vissa ämnen är helt okej, som vanligt. Tänkte försöka göra mig av med eng C, hoppas jag klarar det.
Stackars Soff blev hämtad av ambulansen idag på träningen, krya på dig!
Igår kväll var det inventering med laget, fyfan för det, räknade alla varor på hela prisXtra! Det resulterade i en sen hemkomst och en alldeles för tidig upp stigning i morse. Halva klassen somnade på sista lektionen haha, därför fick vi sluta 30min tidigare. Har jag sagt att jag blivit med cykel?! aja det tåls att tas upp flera gånger.

Imorgon blir det en tung skoldag men slapp eftermiddag. På fredag åker jag med laget till Gotland hela helgen för träningar och seriematch mot p18.
Nu ska jag äta mycket gott och vänta på Joakim.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar