måndag 25 oktober 2010

ICA-kom hej

Det har inte blivit mycket bloggande eftersom jag jobbar så mycket. Mina dagar ser verkligen likadana ut varje dag. Jobba, äta sova.. När jag kommer hem hamnar jag i en brutal ICA-koma och där har jag befunnit mig senaste veckan.
Igår kväll kände min kropp att jag var ledig idag, så den packade ihop. Jag la en ansiktsmask och la mig i badet. Kvalitétstid, ta hand om sig själv tid. Det är bra tid, och den ska man ta hand om.
Som sagt så är det min lediga dag idag, vad gör man då liksom? Jag startade dagen med en rejäl sovmorgon till halv 12. Nu har jag bäddat ner mig i soffan framför tvn. Jag har även datorn i knät, sofies mode bredvid mig, och vår nya fina familjemedlem liggandes på bröstet. Här ska jag nog ligga hela dagen. Resten av veckan består av jobb. Men fan, jag fick min första lön i förrgår, och det kändes så jävla bra!
Sjukt fint är det att jag älskar mina kollegor också. Helt underbara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar