onsdag 12 augusti 2009

uppdatering

Det har inte blivit mycket bloggande den här sommaren inte, men det är väl så det ska vara. Ingen dator. Mina dagar går fort, alldeles för fort. Imorgon är det en vecka tills skolan börjar, fan bara en vecka. Lovet har gått sjukt fort. Just nu jobbar jag på fotbollsskolan. F00 och F99 blev gruppen den här gången, det går bra men jobbigt är det. Mest jobbigt att gå upp så tidigt.
Imorgon är sista dagen, för mig blir det det i alla fall. Ska till tandläkaren hela dagen på fredag sen på kvällen åker jag till Kårböle till Jockes farmor, underbart. På söndag är andra seriematchen efter uppehållet, hoppas att den går bättre än den förra.
Konstgräset är på g också. Annars finns det inte så mycket mer att säga, en liten uppdatering. Nu dröjer det nog ett tag innan jag bloggar igen haha. Kanske när skolan börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar