lördag 22 augusti 2009

Men fredag är ändå den dagen jag gillar mest.

Inget direkt sug till skolan. Inte det minsta faktiskt. Första skoldagen i torsdags, massa snack om ingenting speciellt, mest för att få tiden att gå. Klassen är den samma, skolan den samma. Det enda som egentligen förändrats är väl att det är nya ettor och cafeterian har flyttats.
Schemat är absolut helt okej, skönt med nya lärare varav en drömlärare i historia och religion!

Trots bara två skoldagar, som förövrigt inte kan kallas skoldagar, är jag riktigt nöjd att det är helg. Gårdagen tillbringades i Spånga tillsammans med världens bästa Sofie Vi kollade Joakims match och pratade livet. Matchen slutade tyvärr 3-0 till spånga men det var en rolig match!

Idag vaknade jag hos Jocke och funderade hur jag skulle ta mig hem, men hem kom jag, tack vare fanfy! Nu städar jag lite, fräschar till mig och snart är det dags för en bulle. Eftermiddagen blir till att sitta i Åkersberga sporthall och kolla innebandy DM. Ikväll är det kräftskiva hos Anton, lugnt för mig, för imorgon är det fotbollsmatch.

Jag är så jävla lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar