torsdag 13 maj 2010

på återseende

Ledsen för dålig uppdatering, osv osv..

Under tiden har jag i alla fall hunnit med massor. Förlorat lite fotbollsmatcher, kommit 3a i skol-DM, pluggat massor, bokat tid för besök på kennel, kört bil och besökt Arninge djurklinik.
Måste ju även passa på att säga heja Sverige i hockeyn. Frågan är bara vem som nu ska göra mål när inte Weinhandl spelar?
Jag startade dagen mycket lugnt, cyklade till IP för att titta på grabbarnas turnering. Det blev bråk. Herre alltså. Typ 50+ pappa som slogs, vart är världen på väg.. Cyklade till Jocke igen, åkte på träning i ösregn men ändå ganska roligt trots att vi var så få. Nu sitter jag hemma hos Åkerströms ensam. Sofie kanske kommer snart (eller hon tar ju sin tid som vanligt, men för henne är det snart, heh) vi lär nog bara mysa. Kanske kommer killarna för att spela lite spel eller liknande men det vet man aldrig.

Imorgon lär jag tillbringa större tiden av dygnet på sjukhus. Ska kolla mitt järnvärde igen och röntga min tå igen. Hoppas att båda ser bra ut men tån bådar inte gott.
Jag är MYCKET sugen på att klicka hem två tishor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar