måndag 20 juli 2009

Från det ena till det andra

Nu har jag tydligen varit hemma i några dagar. Kom hem i torsdags, åkte direkt hem till en efterlängtad pojkvän. Sen dess har jag hunnit med några volleyboll matcher och mys på domarudden, mysiga kvällar och dagar med joakim, bio med bror Joakim och Famp. Sen så klart höjdpunkten av allt, KOLMÅRDEN. Åkte dit med Joakim och hans familj, världens sötaste familj och världens mysigaste dag.

Italien var underbart, lär lägga upp någon bild då och då.
På onsdag åker jag tydligen till Rhodos! Kommer bli helt underbart och sjukt spårat. Lina Sofie och Moa. En vecka. Jag vill absolut inte åka iväg igen, samtidigt som jag längtar nå enormt.
Nu sitter jag hos Joakim, han började jobba 07.15 idag stackarn! Ska upp och äta frukost nu sen blir det förmodligen en tripp till solna C med drömfamp.
Ikväll är det träning. Blandade känslor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar